اوقات شرعی تهران
اذان صبح ۰۵:۰۰:۳۸
اذان ظهر ۱۱:۴۸:۵۳
اذان مغرب ۱۷:۲۷:۳۲
طلوع آفتاب ۰۶:۲۶:۳۴
غروب آفتاب ۱۷:۰۸:۴۳
نیمه شب ۲۳:۰۵:۱۰
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۳
دبیر اجرایی جشنواره رستا عنوان کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها در صنعت مد کشور

دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه از برگزاری دوازدهمین رویدادملی رستا با محوریت مد و رسانه ویژه فعالان و صاحبان ایده در حوزه مد و رسانه خبر داد.

ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها در صنعت مد کشور

به گزارش سراج24؛  نشست خبری رویداد ملی مد و رسانه «رستا» پیش از ظهر امروز ۲۳ خرداد ماه با حضور علیرضا بابایی، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس فجر و مهسا فرزان، دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه برگزار شد‌.
 
در این نشست، علیرضا بابایی، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره مد و لباس فجر با اشاره به غفلت از حوزه مد و رسانه در مسئله مد و لباس کشور، گفت: پیش نشست مد و رسانه به موضوعات مورد غفلت در جشنواره مد و لباس فجر اختصاص داده شده که یکی از این پیش نشست‌ها مد و رسانه است.
 
وی افزود: چهار ماه است که بر روی مضمون محتوایی جشنواره فجر فعالیت می‌کنیم. آیین‌نامه جشنواره تغییر کرده و این بار ویژندها هم می‌توانند در جشنواره مد و لباس فجر شرکت کنند تا طراحان برنده نگران تولید طرح خودشان نباشند و با تولیدکنتدگان مرتبط شوند.
 
مهسا فرزان، دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه نیز با اشاره به اینکه نام رستا بر روی این رویداد گذاشته شده که از رستگاری وام گرفته شده است، گفت: به دنبال این هستیم که به خاستگاه مدنظر مد در رسانه برسیم. ما طی ۱۰ سال اخیر این دغدغه را حس می‌کردیم که در استفاده از رسانه ضعیف عمل کردیم و به همین دلیل این رویداد برای استفاده صحیح از ظرفیت رسانه در مد و استانداردسازی در استفاده از رسانه برای مد است.
 
وی ادامه داد: در کل دنیا استارتاپ ویکندها طی سه روز برگزار می‌شود اما ما این رویداد را تجمیع کردیم و طی یک روز برگزار می‌شود و منتورها در کنار شرکت‌کنندگان خواهند بود. کارکاه آموزشی داریم و شرکت‌کنندگان وارد فضای عملیاتی می‌شوند و عملاً با بسترهای مجزای هر بخش با منتورها به طراحی محصولات، عکاسی محصولات، معرفی محصول، ساخت تیزر و ... اقدام می‌کنند.
 
فرزان اضافه کرد: در این رویداد می‌خواهیم کار گروهی را آموزش دهیم و چشم‌انداز ما استانداردسازی استفاده از رسانه در صنعت مد هستیم تا طی سال‌های آینده معرفی خوبی از صاحبان برندها و محصولات داشته باشیم و به ویژندها بگوییم که باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: این رویدادها به جشنواره مد و لباس فجر منتهی خواهد شد و هر سال با جمع‌بندی رویدادها آنها را در سایر شهرها نیز برگزار خواهیم کرد. در رویداد رستا همان روز صاحبان ایده‌های برتر معرفی و جوایز آنها اهدا می‌شود و سپس به صاحبان برندها برای استفاده از ظرفیت آنها معرفی می‌شوند.
 
دبیر اجرایی رویداد مد و رسانه نحوه ثبت نام را ورود به سایت b۲n.ir/t۲۳۷۴۱ و محورهای آموزشی را تیپ‌سازی و طراحی محصول، عکاسی محصول، ساخت تیزر تبلیغاتی، بسته‌بندی و برنامه فروش و تولید محتوای مجازی اعلام کرد و گفت: این رویداد ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد. تیم تحقیق و توسعه رستا محتوای آموزشی را استخراج کردند.
 
در ادامه این مراسم از پوستر رویداد ملی مد و رسانه «رستا» رونمایی به عمل آمد.

گفتنی است، دوازدهمین جشنواره مد و لباس با محوریت مد و رسانه با محورهای تیپ سازی و طراحی محصول، عکاسی، ساخت تیزر، بسته بندی و فروش و تولید محتوای مچازی روز بیست و چهارم تیرماه در محل حوزه هنری سالن سوره با حضور برندهای معتبر کشور برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۲۶۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••